ESP  |  CAT  |  ENG

Trasllat d'Oficines

Ens posem a la seva disposició perquè el trasllat de les seves oficines es faci de manera planificada, ordenada, àgil i segura per no trencar amb el ritme normal de l'activitat de l'empresa.

Per a aquests casos la visita dels nostres tècnics és imprescindible tant per a la confecció del pressupost com per establir una planificació en funció de les necessitats del client.

Serveis que li oferim:

  • Desmuntatge i posterior muntatge del mobiliari que vostè ho requereixi.
  • Facilitem tot tipus d'embalatge necessari per al trasllat del mobiliari i material d'oficina.
  • Trasllat especials: equips informàtics, caixes fortes, etc.
  • Codificació de tots els articles a traslladar segons indicacions del Sr Client per facilitar la ubicació en domicili de destí.

Excel•lència

Grans professionals al seu servei, els més de 90 anys en el sector ens avalen.

Agilitat

Sabem el inconvenient que és fer una mudança, l'agilitat en la mudança és important per a interrompre el mínim en el dia a dia del client.

Proximitat

Ens importa la proximitat amb el client, el tracte personalitzat i respondre al client davant les seves inquietuds.

Puntualitat

Complir amb els horaris establerts és complir amb el compromís amb el client.

© Mudances la Zamorana S.A

Avís Legal

Oficines

Calle Floridablanca, 87

08015 Barcelona

España

Contacti'ns

Tel. (+34) 93 431 20 01

Fax. (+34) 93 223 13 79

Email: info@lazamorana.es

Serveis

Mudances locals

Mudancas nacionals

Mudances internacionals

Trasllat d'oficines

Guardamobles